اختلالات قابل توجه ایالات متحده
نوشته شده توسط : لوکس

وکیل ملکی در مشهد


مطلب اصلی: فهرست اختلالات در ایالات متحده

در قرن بیستم و بیست و یکم یک رئیس جمهور سابق آمریکا و یک معاون رئیس جمهور سابق آمریکا منحل شدند و رئیس جمهور دیگر سابق از یک وکالت تعلیق شد و به جای آنکه با محرومیت مواجه شود ، از یک وکیل دیگر استعفا داد.

اسپیرو آگنیو ، معاون رئیس جمهور سابق ، بدون هیچ گونه مسابقه ای (که مشمول مجازات کیفری یکسان به عنوان ادعای مجرم می شود ، اما به دلیل ادعای ارتکاب رشوه و فرار از پرداخت مالیات اعتراف نمی شود) ، از مریلند محروم شد ، ایالتی که قبلاً فرماندار آن بوده است.

ریچارد نیکسون رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 1976 به دلیل ممانعت از اجرای عدالت مربوط به رسوایی واترگیت از نیویورک اخراج شد. او تلاش کرده بود از وکالت نیویورک استعفا دهد ، همانطور که در کالیفرنیا و دادگاه عالی انجام داده بود ، اما استعفای او پذیرفته نشد زیرا او نمی پذیرد که نمی تواند از خود در برابر اتهامات علیه وی دفاع کند.

در سال 2001 ، به دنبال تعلیق 5 ساله توسط وکیل آرکانزاس ، دادگاه عالی ایالات متحده بیل کلینتون را به حالت تعلیق درآورد و 40 روز مهلت داد تا او بتواند در مورد برکناری اعتراض کند. او قبل از پایان دوره 40 روزه استعفا داد و بدین ترتیب از جدا شدن اجتناب کرد.

Alger Hiss به دلیل محکومیت جنایت از زندان محروم شد ، اما بعداً اولین فردی بود که پس از جدا شدن به بار در ماساچوست بازگردانده شد.

در سال 2007 ، مایک نیفونگ ، دادستان منطقه دورهام ، کارولینای شمالی که ریاست پرونده 2006 دانشگاه دوک را بر عهده داشت ، به دلیل سوء رفتار دادستانی در ارتباط با رسیدگی به پرونده محروم شد.





:: برچسب‌ها: وکیل ملکی در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: